КМБ: курс молодого блогера / Юрій Руденко

“Свого читача знайде кожен”

Короткі поради:

  • Час для постів – 8-9 ранку (люди читають по дорозі на роботу) та в обідню перерву.
  • Розмір постів – півсторінки А4. Сторінка А4 дванадцятим розміром шрифту – вже багато, пост у 2-3 сторінки ніхто не читатиме.
  • Частота – 1 хороший пост в день, якщо нема що писати, пишіть хоч щось.

В середньому людина продивляється лише перші 20-30 постів у стрічці.

Для українського сегмента інтернету поєднання мов не є проблемою.
Пост з фотографією (краще лише однією) здається більш цікавим для читача.

Написання посту:

  • Пост має складатися з початку, кульмінації та кінця.
  • Перші два рядки (шапка) тексту – найважливіші. Найбільше уваги читач зосереджує на початку посту і найменше у кінці.
  • Використовуйте менше сленгу та лайливих слів, проте 1-2 доречних подобаються читачу.
  • У кожному негативному пості має бути щось позитивне. Оскільки запам’ятовується найкраще останнє слово, робіть акцент на хорошому в кінці.

Поради автору:

  1. Зберігайте одну позицію.
  2. Пишіть про речі, на яких розумієтесь.
  3. Оригінальний текст (або з додаванням своїх коментарів) виводяться у стрічці новин Facebook вище, ніж просто перепости.
  4. Не зволікайте постити цікаві речі декілька разів, але робіть це через деякий час, або користуйтесь memories.
  5. Ігноруйте “тролів”.
  6. Якщо можете, просіть відомих блогерів репостити ваші тексти (з їх коментарями).
  7. Не використовуйте більше ніж п’ять хештегів, створюйте власні хештеги і користуйтесь ними як рубриками.
  8. Викладайте великий масив інформації в декількох постах зі спільним хештегом.
  9. Активно використовуйте функцію “запропонувати лайкнути сторінку”, при цьому краще запропоновувати лише тим, хто онлайн, адже зробити це можна лише один раз.
  10. Намагайтеся тегати в постах якнайменше людей, тегайте лише тих, кого пост дійсно стосується.
  11. Клонуйте сторінки (тобто копіюйте свій контент з ВКонтакте на Facebook сторінку і навпаки).
  12. Значне збільшення кількості підписників спостерігається після першої тисячі підписників.
Конспект підготувала Габріела Діас.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.