“Свого читача знайде кожен”
Короткі поради:
- Час для постів – 8-9 ранку (люди читають по дорозі на роботу) та в обідню перерву.
- Розмір постів – півсторінки А4. Сторінка А4 дванадцятим розміром шрифту – вже багато, пост у 2-3 сторінки ніхто не читатиме.
- Частота – 1 хороший пост в день, якщо нема що писати, пишіть хоч щось.
В середньому людина продивляється лише перші 20-30 постів у стрічці.
Для українського сегмента інтернету поєднання мов не є проблемою.
Пост з фотографією (краще лише однією) здається більш цікавим для читача.
Написання посту:
- Пост має складатися з початку, кульмінації та кінця.
- Перші два рядки (шапка) тексту – найважливіші. Найбільше уваги читач зосереджує на початку посту і найменше у кінці.
- Використовуйте менше сленгу та лайливих слів, проте 1-2 доречних подобаються читачу.
- У кожному негативному пості має бути щось позитивне. Оскільки запам’ятовується найкраще останнє слово, робіть акцент на хорошому в кінці.
Поради автору:
- Зберігайте одну позицію.
- Пишіть про речі, на яких розумієтесь.
- Оригінальний текст (або з додаванням своїх коментарів) виводяться у стрічці новин Facebook вище, ніж просто перепости.
- Не зволікайте постити цікаві речі декілька разів, але робіть це через деякий час, або користуйтесь memories.
- Ігноруйте “тролів”.
- Якщо можете, просіть відомих блогерів репостити ваші тексти (з їх коментарями).
- Не використовуйте більше ніж п’ять хештегів, створюйте власні хештеги і користуйтесь ними як рубриками.
- Викладайте великий масив інформації в декількох постах зі спільним хештегом.
- Активно використовуйте функцію “запропонувати лайкнути сторінку”, при цьому краще запропоновувати лише тим, хто онлайн, адже зробити це можна лише один раз.
- Намагайтеся тегати в постах якнайменше людей, тегайте лише тих, кого пост дійсно стосується.
- Клонуйте сторінки (тобто копіюйте свій контент з ВКонтакте на Facebook сторінку і навпаки).
- Значне збільшення кількості підписників спостерігається після першої тисячі підписників.
Конспект підготувала Габріела Діас.