09/03/2020

Послуги Освітньої асамблеї

Освітня асамблея живе без грантів та олігархів. Значною мірою діємо за рахунок благодійників. Крім того, ми вже заробляємо на свою діяльність самі. І плануємо розвиватися. Тому саме ти можеш підтримати Освітню асамблею не лише благодійно, а й замовивши наші послуги!

Для чого ми працюємо та які послуги надаємо

Ми робимо цей маленький бізнес, щоб робити ще більше! Більше лекцій, семінарів, тренінгів та курсів!

Надаємо послуги:

  • організації та проведення заходів (як у нашому приміщенні, так і на виїзді);
  • оренди міні-відеостудії (із професійним світлом та хромакеєм (зеленим фоном);
  • оренди безкаркасних крісел-мішків;
  • відео- та фотозйомки ваших заходів (за домовленістю).

Організація заходів у нашому просторі

Це більше, ніж оренда конференц-зали чи приміщення. 

Якщо потрібен мінімум і лише приміщення, ми все одно доможемо вам зустріти гостей, забезпечимо сервіс на рецепції, допоможемо з кава-паузами та підкажемо слухачам усе необхідне. 

Раптом ви шукали оренду конференц-зали – ми набагато краще. Замовте послуги організації заходів у нас. 

Якщо проводите на нашій локації – проведення заходу коштуватиме від 250 грн/год для заходу до 30 осіб. 30-50 осіб – від 350 грн/год. 50-70 – 450 грн/год.

Якщо потрібно три години чи більше – отримуєте від нас приємний бонус: безлімітний чай протягом всього заходу. 

При замовленні повного дня (від 8 годин) – пропонуємо знижки. 

Для проведення виїзних заходів вартість обговорюємо додатково, як і будь-які інші ваші потреби. А готові ми до будь-яких ваших ідей. Навіть божевільних. Готові організовувати все від маленької лекції до Міжнародних семінарів.

Якщо потрібні додаткові послуги – можемо їх забезпечити. За додаткову плату з вами працюватиме фотограф, оператор. Під час проведення тривалих семінарів і тренінгів – забезпечимо кава-паузами та обідами за додаткову плату. Чи запропонують таке ті, хто просто здає в оренду приміщення?

За час нашої діяльності ми провели більше десятка Всеукраїнських та міжнародних заходів та понад сімсот лекцій. Ми знаємо, як організувати заходи правильно для вас. 

Ми – краще, ніж оренда приміщення, де на вас абсолютно байдуже. 

Конференц-зала Освітньої асамблеї

До ваших послуг: 

  • простора лекційна зала з хорошою акустикою на 50-80 місць театральною розсадкою (також ми знаємо, як посадити 20 осіб, щоб на вигляд було більше);
  • приміщення для кава-пауз, де відвідувачі зможуть пригоститися кавою, чаєм, смаколиками, пограти в настільний футбол та поспілкуватися;
  • рецепція, на якій завжди дадуть відповідь на всі питання, що цікавлять відвідувачів.

У вартість надання послуг входить також і забезпечення технікою: 

  • проектор;
  • ноутбук;
  • презентер (клікер);
  • кондиціонер;
  • аудіотехніка.

Ну і ми не можемо оминути наше прекрасне розташування: усього півтори хвилини від станції метро Арсенальна! 

Оренда міні-відеостудії

Хтось створює власні передачі, хтось – блоги. Для оренди міні-відеостудії нам не важливо, що ви знімаєте (але в рамках пристойного). 

Ми можемо запропонувати зйомку у нас. 

У нашій міні-відеостудії:

  • хромакей (зелений фон);
  • професійне освітлення.

За потреби можемо надавати і камеру (обговорюється окремо).

Буде корисним для кожного, хто хоче недорого зняти відео. 

Також можемо забезпечити для вас оператора, що підкаже, як стати або сісти, говорити, жестикулювати на відео, щоб воно вийшло справді крутим. 

Оренда безкаркасних крісел-мішків

Безкаркасні крісла-мішки, які часто з невідомих причин називають пуфами, – невід’ємний атрибут для неформальних зустрічей у хабах або на природі. І у нас вони є. Ви можете замовити послуги оренди безкаркасних крісел-мішків недорого. 

У наявності – 30 штук. За потреби допоможемо з транспортуванням (але саме транспортування за ваш кошт).

Як замовити послуги?

Щоб замовити наші послуги проведення заходу, оренди відеостудії чи безкаркасних крісел-мішків, потрібно: 

  1. Написати нам в приватні повідомлення групи на Facebook, боту в Telegram або у WhatsApp за номером +380734883001. 
  2. Після узгодження дати проведення заходу та потреб потрібно буде підписати договір. Завдяки системі автоматизованого електронного документообігу весь процес займає не більше 10-15 хвилин. Вам не потрібно нікуди їхати чи щось надсилати ні Укрпоштою, ні Новою Поштою. 
  3. Після підписання договору слід оплатити послуги. Ми працюємо по передоплаті, якщо інше не визначено у ході домовленостей. 

Лише три простих кроки – і все! Вам залишається лише насолоджуватися тим, що головний біль знято. Освітня асамблея дбає про свій імідж та клієнтів, тому завжди виконуємо все як слід. І зазвичай навіть краще.

Чому Освітня асамблея?

Замовити послуги в Освітньої асамблеї варто з кількох причин:

  1. Ми маємо досвід, яким не можуть похизуватися наші комерційні конкуренти. Більше 5 років організації заходів, проведено більше 720 івентів;  
  2. Чудове розташування. Готовий простір у стилі лофт у центрі міста. 
  3. Готовність до будь-яких запитів. Харчування – добре. Замовлення поліграфії – без проблем. 
  4. За замовчанням додані послуги. Зустрінемо гостей, підкажемо стосовно організації, допоможемо з кава-паузами тощо. 
  5. Автоматизований документообіг. Не потрібно їздити забирати-привозити договори. 
  6. Гнучкість ціноутворення. Розуміємо, що не всі можуть заплатити за все. Готові обговорювати вартість наших послуг.
  7. Інтроверт-сервіс”. Готові до вирішення абсолютно всіх питань у переписках. 

Крім того, замовляючи послуги в Освітній асамблеї, ви робите свій внесок у розвиток неформальної освіти в Україні. Чим більше ми можемо заробити – тим більше наших громадян здобудуть унікальні знання, що неможливо отримати в школі чи університеті. Ще більше ветеранів отримають психологічну допомогу та соціальну реабілітацію.