Dealing with difficult people | Jimmy Hill

У кожного в житті є люди, з якими важко, а іноді неможливо домовитись. Вас дратує Ваш начальник? Колеги?  Проблеми з батьками?
Ось кілька порад щодо поведінки в конфліктних ситуаціях і спілкування зі «складними» людьми загалом.
ЗБЕРІГАЙТЕ «МИР» І УНИКАЙТЕ «ВІЙНИ» :

  • Ідеальна фраза: «Дякую за пораду (критику). Я подумаю про це.»
  • Запитайте : «Чи це вдалий момент для розмови? Коли нам буде краще поговорити?» (наприклад, коли ваш чоловік дивиться футбол, це не найкращий час для серйозної розмови)
  • Акцентуйте увагу на тому, що це ВАША СПІЛЬНА проблема: «Що нам з цим робити?», « Як нам виправити ситуацію?» , «Мені потрібна твоя допомога».
  • Просіть пробачення: «Вибач, що засмутив тебе. Наступного разу я намагатимуся цього уникнути. (Я більше так не буду)»
  • Будьте оптимістом: «Ми обов`язково зробимо краще наступного разу».

СПИРАЙТЕСЯ НА ФАКТИ:

Іноді люди занадто імпульсивні. Потрібно надавати значення фактам, а не емоціям. Будьте далекоглядними. Спробуйте передбачити ситуацію, замість того щоб просто реагувати на неї.

ФОКУСУЙТЕСЯ НА ВИРІШЕННІ СИТУАЦІЇ :

  • Орієнтуйтеся на кінцеву мету
  • Використовуйте такі запитання: «Що ми можемо зробити?», «Як нам покращити ситуацію»
  • Дайте зрозуміти, що думка Вашого співрозмовника важлива.

ВСТАНОВІТЬ ДОВІРЛИВІ ВІДНОСИНИ :

  • Не посміхайтеся, коли це може виглядати як насмішка.
  • Покажіть, що вам важлива думка співрозмовника: «Ти маєш рацію», «Я поважаю твою думку».

ШУКАЙТЕ ПРИХОВАНІ МОТИВИ:

  • Що хоче отримати людина?
  • Чого ваш співрозмовник хоче уникнути? Чому?

ЯК ДОПОМОГТИ ЛЮДИНІ З ДЕПРЕСІЄЮ?

  • Дайте їй НАДІЮ. Зверніть увагу на можливий успіх.
  • Допоможіть знайти МОТИВАЦІЮ
  • «Погані речі трапляються з хорошими людьми». «Ти не винен»

ПАМ`ЯТАЙТЕ:

  • Ніхто не любить критику.
  • Здорові люди притягують здорових людей.
  • Коли розумна людина втрачає контроль над своїми емоціями – вона поводиться як дурна.

Люди ставляться до Вас так, як ви їм дозволяєте.