для початку власного бізнесу важливо спершу визначити потребу споживачів у певному товарі чи послузі;
бізнес-план є не обов’язковим, але варто його робити, якщо плануєте залучати інвестиції;
головне – почати реалізовувати ідею, більшість справ завершуються на етапі переходу від ідеї до її реалізації;
важливою є реклама товару, може проводитися через соціальні мережі, навіть один пост одного топ-блогера про Вас здатен значно підняти продажі;
вдалий слоган має апелювати до почуттів клієнта, а не до розуму. Він повинен купити товар, а вже потім подумати нащо він це зробив;
власне виробництво не потрібне, зараз в Україні достатньо незавантажених потужностей на вже існуючих фабриках і заводах;
реєстрацію торгової марки і патенту можна відкласти в часі, формально вони нічого не дають, можуть бути легко вкрадені, а на початковому етапі можуть відтягнути гроші, необхідні для розвитку проекту;
доцільно об’єднуватися з колегами по цеху, для спільного захисту своїх бізнесів; – варто постійно розширювати асортимент;
акцент краще робити на високій якості, а не на низькій ціні. Ринок завалений дешевим і низькоякісним, є сенс у представленні лише унікальних речей;
участь у виставках допомагає в просуванні бізнесу;
гарантія на товар є важливою складовою повернення клієнта саме до Вас;
не зупиняйтеся перед труднощами, наполегливо працюйте і момент, який піднесе Вашу справу на бажаний рівень обов’язково настане.