Протидія інформаційним війнам / Сергій Ющишин

%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%81%d0%bf
Інформаційна війна – це використання і управління інформацією з метою набуття конкурентоздатної переваги над супротивником.
Здебільшого, включає в себе:
  1. збір тактичної інформації;
  2. забезпечення безпеки власних інформаційних ресурсів;
  3. поширення пропаганди або дезінформації, щоб деморалізувати військо та населення ворога;
  4. підрив якості інформації супротивника і попередження можливості збору інформації супротивником.
Види інформаційних війн:
  • психологічна війна;
  • кібервійна;
  • мережева війна;
  • ідеологічна диверсія;
  • радіоелектронна боротьба:
  • телебачення і радіомовлення можуть бути подавлені;
  • ресурси телебачення і радіомовлення можуть бути захоплені/підкорені для кампанії – дезінформації;
  • мережеві комунікації можуть бути заблоковані або недоступні;
  • операції фондової біржі можуть саботуватися електронним втручанням, даючи витік чутливої інформації або поширюючи дезінформацію.
Для чого ведуться інформаційні війни:
  1. внесення у суспільну та індивідуальну свідомість ворожих ідей та поглядів;
  2. дезорієнтація та дезінформація мас;
  3. послаблення певних переконань, устоїв;
  4. залякування свого народу образом ворога;
  5. залякування ворога своєю могутністю Проти України інформаційні війни вели не лише Росія, а й ЄС (Великобританія, Німеччина, Франція).
Незважаючи на певну недолугість інформаційної політики, інформаційна протидія в соцмережах показала себе дуже непогано. Крім того, Україна має навіть свої перемоги в інформаційній війні з Росією.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.