SMM: Маркетинг в соціальних мережах/ Костянтин Рухлов

%d0%ba%d0%be%d0%be%d0%bd%d1%81%d1%82%d0%bf%d0%b5%d0%ba%d1%82

  • При виборі теми спільноти, даємо відповіді на питання:
  1. Чи цікава ця тема особисто Вам;
  2. Чи цікава ця тема іншим людям;
  3. Чи вільна ніша;
  4. Хто ваш потенційний рекламодавець?
  • При наповненні групи враховуйте інтереси підписників: що їм цікаво? Новини, підбірки музики чи фільми тощо. Для цього можна проводити опитування, щоб зрозуміти інтереси аудиторії.
  • Вдалим контентом є історичні фото, милі звірята (як не дивно), цікаві питання, записи про спорт, благодійність, АТО; ситуаційний контент + відповіді читачів.
  • Зважте на спільноти для охоплення: можливо, спільноти інших організацій у цьому районі, тематичні тощо.
  • Виходьте в офлайн, тобто реальне спілкування (пробіжки, зустрічі, пікніки).
  • Вконтакті та у Фейсбук – різні аудиторії. Не варто забувати про це.
  • Правила створення реклами в ВК: текст не має займати більше 50% загальної площі зображення. Недопустимо: «РОЗПРОДАЖ», «ЗнИжКи», «===+++РОЗПРОДАЖ+++====».
  • У ФБ: на зображення не більше 20% тексту.
  • Не забувайте про взаємодію соціальних мереж: ВК, ФБ, Інстаграм.
  • Простим способом залучення аудиторії є конкурси, розіграші, пропозиції. Але вони мають бути реальними!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.