При виборі теми спільноти, даємо відповіді на питання:
Чи цікава ця тема особисто Вам;
Чи цікава ця тема іншим людям;
Чи вільна ніша;
Хто ваш потенційний рекламодавець?
При наповненні групи враховуйте інтереси підписників: що їм цікаво? Новини, підбірки музики чи фільми тощо. Для цього можна проводити опитування, щоб зрозуміти інтереси аудиторії.
Вдалим контентом є історичні фото, милі звірята (як не дивно), цікаві питання, записи про спорт, благодійність, АТО; ситуаційний контент + відповіді читачів.
Зважте на спільноти для охоплення: можливо, спільноти інших організацій у цьому районі, тематичні тощо.
Виходьте в офлайн, тобто реальне спілкування (пробіжки, зустрічі, пікніки).
Вконтакті та у Фейсбук – різні аудиторії. Не варто забувати про це.
Правила створення реклами в ВК: текст не має займати більше 50% загальної площі зображення. Недопустимо: «РОЗПРОДАЖ», «ЗнИжКи», «===+++РОЗПРОДАЖ+++====».
У ФБ: на зображення не більше 20% тексту.
Не забувайте про взаємодію соціальних мереж: ВК, ФБ, Інстаграм.
Простим способом залучення аудиторії є конкурси, розіграші, пропозиції. Але вони мають бути реальними!