Як обрався сенатор Маккейн? Яких консультацій потребував сенатор Тед Круз? На що працював Дональд Трамп?
Жодних пустих розмов та диванної аналітики!
Тільки реальні факти та реальні способи перемогти 28 червня о 19:00 розкаже Джейсон Джей Смарт – політичний консультант зі Сполучених Штатів Америки на лекції “Мікротаргетинг у передвиборчій агітації: досвід США”.
Крім того, ти дізнаєшся, що таке мікротаргетинг та як його використати у передвиборчій агітації. Яку роль при цьому відіграють соцмережі та як правильно підібрати свою аудиторію.
Не прогав!
Реєстрація: https://bit.ly/2Kc7u36
Рекомендований благодійний внесок: 30 грн (студентам – 20 грн).
Захід проводиться за підтримки Департаменту суспільних комунікацій Київської міської державної адміністрації.
——–
м. Київ, вул. Івана Мазепи, 3-Б
простір знань “Освітня асамблея”
(шукайте на картах Google)
Залишилися питання? Телефонуй +380 (73) 488 30 01.
P.S.: А якщо заглиблюватися в термінологію, то мікротаргетинг – це маркетингова стратегія, яка використовує споживчі дані та демографічні показники для створення мікросегментів аудиторії. Завдяки цьому можна передбачити купівельну поведінку аудиторії та впливати на її поведінку за допомогою гіперлабораторної реклами. Мікротаргетинг – високоефективна тактика політичної кампанії, нащадок прогнозної аналітики та статистики.